X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پيام لئو مسي به مناسب خداحافظي هانري
  • بازدید : (61)

پيام لئو مسي به مناسب خداحافظي هانري


"تيري هانري"، فوق ستاره فرانسوي سابق تيم هاي آرسنال و بارسلونا، چند روز پيش خداحافظي رسمي خود از دنياي فوتبال را اعلام کرد.

در واکنش به خداحافظی هانری از دنیای فوتبال، بسیاری از بازیکنان و هم تیمی های سابق او، در صفحات اجتماعی خود به تقدیر از این ستاره فرانسوی پرداخته و یاد روزهایی که او در زمین فوتبال می درخشید را گرامی داشتند.

آخرین این بازیکنان، لئو مسی بود. مسی امروز در صفحه اجتماعی خود نوشت:" تیری عزیز، هیچگاه روزها و لحظات شیرینی که در کنارت بازی کردم را از یاد نخواهم برد. برای تو در دوره جدید زندگیت، آروزی بهترین ها را دارم."

برچسب ها : ,,
نظر جالب مانچینی در مورد بالوتلی
دسته بندی : اخبار فوتبالی,,
  • بازدید : (151)
نظر جالب مانچینی در مورد بالوتلی

مانچيني: بالوتلي دوست دارد مثل زلاتان شود


روبرتو مانچيني، سرمربي اينتر، اعلام کرد که ماريو بالوتلي دوست دارد به جايگاهي مانند زلاتان ابراهيموويچ دست کند ‏و اميدوار است که بتواند روزي به خوبي اين ستاره سوئدي شود.

بالوتلی و زلاتان زمانی زیر نظر مانچینی در اینتر هم تیمی بودند و مانچینی معتقد است که ‏ستاره سوئدی می تواند الگوی مناسبی برای سوپرماریو باشد.‏
مانچو در سخنرانی اش در دانشگاه بوکونی شهر میلان، گفت:" ماریو دوست دارد مثل زلاتان شود. اما زلاتان چن سال ‏بیشتر بازی کرده و تجربه، کیفیت، کلاس و قدرتی دارد که بالوتلی هنوز به آن نرسیده است؛ هرچند سال های زیادی است ‏که بازی می کند. ‏
بالوتلی این پتانسیل را دارد و تردیدی نیست که آنها در کنار هم فوق العاده بودند. ماریو آن زمان خیلی جوان بود و اکنون ‏با خیلی از مسائل کنار آمده است. امیدوارم و برایش آرزو می کنم که مثل زلاتان شود."‏
مانچینی همچنین معتقد است که حضور افراد جوان تر در فدراسیون فوتبال ایتالیا می تواند باعث پویایی فوتبال این کشور ‏شود:" امیدوارم در راس فدراسیون، افراد جوان حضور پیدا کنند. افراد جوان ممکن است اشتباه کنند اما آنها مطمئنا ‏کارهای خوبی هم انجام خواهند داد؛ ضمن اینکه از اشتباهات هم می توان درس گرفت. جوان ها، آینده ما هستند و من ‏همیشه دوست دارم که آنها رشد کنند."‏‎ ‎

برچسب ها : ,,
روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست
  • بازدید : (55)
روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست

روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست


روبرتو کارلوس، ستاره سابق تيم ملي برزيل، با ستايش از نيمار، کاپيتان فعلي سلسائو، او را يک پديده توصيف کرد و ‏تاکيد کرد که اين مهاجم جوان، اکنون براي رسيدن به عنوان بهترين بازيکن دنيا با ليونل مسي و کريس رونالدو رقابت ‏دارد.

بعد از رقابت های جام جهانی و حضور کارلوس دونگا روی نیمکت تیم ملی برزیل، بازوبند ‏کاپیتانی به نیمار رسید. او در فهرست اول توپ طلا هم حضور داشت و روبرتو کارلوس معتقد است که او سومین ‏بازیکن برتر دنیا در فصل جاری است.‏
‏ او به خبرنگاران گفت:" نیمار یک پدیده است. او خیلی زود با فوتبال اروپا هماهنگ شد. او در ترکیب بارسا و برزیل ‏نمایش های درخشانی داشت. مسئله این است که مسی و رونالدو هر روز بهتر می شوند. نیمار هم تلاش می کند تا به ‏سطح آنها برسد اما هر بار او نزدیک می شود، آنها هم بهتر می شوند. به نظر من، سه بازیکن برتر دنیا در این فصل، ‏رونالدو، مسی و نیمار هستند."‏
نیمار در 60 بازی برای تیم ملی برزیل، 42 گل به ثمر رسانده است و در فهرست بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی برزیل، ‏در رتبه پنجم قرار دارد.‏‎ ‎

برچسب ها : ,,,
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد
  • بازدید : (59)
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد

چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد


به گفته ي مدير برنامه‌هاي خاوير هرناندز، مهاجم رئال مادريد، او سپيدپوشان را در نقل و انتقالات زمستاني ترک نخواهد کرد.

 مهاجم مکزیکی در اواخر تابستان به صورت قرضی از منچستریونایتد به رئال پیوست ولی با وجود آمادگی کریم بنزما و روی فرم نبودن او و همچنین کمبود دقایق بازی، باعث شده تا او کمتر به بازی گرفته شود.به همین دلیل، شایعه شده بود که هرناندز می‌خواهد در زمستان رئال را ترک کند ولی مدیربرنامه های چیچاریتو عنوان کرد که او قصد رفتن ندارد.

او گفت:" گاهی رسانه ها، شرایط را بزرگ و غیرواقعی نشان می‌دهند. او باشگاه را در ژانویه ترک نخواهد کرد. او دوست دارد بیشتر بازی کند ولی می‌داند که با تلاش زیاد به او فرصت داده خواهد شد. آینده ی خوبی مقابل اوست. رئال تیمی بسیار جذاب و فوق‌العاده است و کسب جایگاه در این تیم کار دشواریست. ولی خاویر هم کیفیت بالایی دارد و تلاش می‌کند."

مدیر برنامه های چیچاریتو درباره آینده ی او گفت:" اگر مادرید تلاشی برای دائمی کردن او نکند، به یونایتد باز خواهد گشت. در هر صورت برای هر اقدامی باید با مسئولین یونایتد در تماس باشیم."

برچسب ها : ,,
پيشنهاد وسوسه کننده برای بنزما
  • بازدید : (57)
پيشنهاد وسوسه کننده برای بنزما

پيشنهاد 50 ميليوني ليورپول براي بنزما


باشگاه ليورپول قصد دارد براي خريد کريم بنزما، مهاجم رئال مادريد، پيشنهادي به سپيدپوشان ارائه دهد.

عملکرد بسیار خوب بنزما در طول فصل جاری و فصل گذشته،توجه دیگر تیم‌های بزرگ را به مهاجم سپیدپوشان جلب کرده است. ال کاتا موفق شد در لیست 23 نفره ی توپ طلا حضور داشته باشد و همچنین جایزه بهترین بازیکن سال فرانسه را دریافت کند. حال روزنامه دیلی اکسپرس، گزارش داد که لیورپول قصد دارد جای خالی لوئیس سوارز در خط حمله اش را با مهاجم فرانسوی پر کند. پس از جدایی سوارز، لیورپول ریکی لمبرت و بالوتلی را جایگزین او کرد که هیچ کدام نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.گزارش‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد لیورپول، چیزی حدود 50 میلیون پوند خواهد بود.


برچسب ها : ,,,
پرسپوليس و سهميه‌هاي محدود در نقل و انتقالات
دسته بندی : اخبار فوتبالی,ایران,,
  • بازدید : (41)
پرسپوليس و سهميه‌هاي محدود در نقل و انتقالات

پرسپوليس و سهميه‌هاي محدود در نقل و انتقالات


حميد درخشان در حالي به دنبال جذب بازيکن جديد و تقويت تيمش برآمده که به نظر مي رسد فهرست اين اجازه عرض اندام چنداني براي حضور پررنگ در نقل و انتقالات را ندهد.

پرسپولیس مانند همه تیم ها می توانست سه سهمیه آزاد و خارج از فصل نقل و انتقالات جذب کند که اومانا و جعفرپور را به خدمت گرفت و گفته می شود شهاب زاهدی هم اگر چه بازیکن تیم امید پرسپولیس بود اما چون در میانه فصل به جمع بزرگسالان اضافه شد و قرارداد بست و کارت بازی او توسط سازمان لیگ صادر شد، این بازیکن هم سومین سهمیه آزاد آنها محسوب می شود.

این تیم می توانست 6 بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت بگیرد و یک بازیکن هم جایگزین ماهینی نماید.خالقی فر را که جانشین ماهینی بدانیم، 6 سهمیه دیگر باقی می ماند که در این باره هم گفته می شود اضافه کردن مرتضی قدیمی پور گلر امیدهای پرسپولیس به فهرست این تیم، یکی از 6 سهمیه باقیمانده را به خود اختصاص داده و آنها فقط می توانند 5 بازیکن دیگر جذب کنند.البته فهرست 18 نفره آنها فقط یک جای خالی دارد و برای جذب بازیکن جدید ناچارند برخی بازیکنان را در لیست فروش قرار دهند.

برچسب ها : ,
آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا
  • بازدید : (61)
آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا

آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا


آرسنال قصد دارد پدرو، هافبک اسپانيايي بارسلونا را به خدمت بگيرد.

پس از الکسیس سانچز که یکی از بهترین خرید‌های چند فصل اخیر آرسنال محسوب می‌شود، حال آرسنال به دنبال خرید دومین بازیکن از بارسا است. پدرو که در حال حاضر با حضور سوارز، نیمار و مسی، جایگاهی برای خود در ترکیب اصلی بارسلونا پیدا نمی‌کند. روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا گزارش داد که که آرسنال قصد دارد پیشنهادی 33 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن این هافبک-مهاجم اسپانیایی به آبی اناری ها ارائه کند. در حال حاضر، آرسنال در پست پدرو، چمبرلین و والکات را در اختیار دارد و باید دید که ونگر چه نقشه ای برای بازی دادن به بال‌های خود در سر دارد.

برچسب ها : ,,,
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول
  • بازدید : (70)
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول

آنچلوتي: شالکه؟ فقط به کروزآزول فکر ميکنم


رئال مادريد و کروز آزول مکزيک، امشب براي تعيين تيم فيناليست جام جهاني باشگاه ها به مصاف هم خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این دیدار حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پرتعداد حاضر در محل کنفرانس پاسخ گفت:

نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها

این مسابقات را جدی گرفته ایم .امیدوارم امروز بازی خوبی را شاهد باشیم و کیفیت زمین چمن هم خوب باشد.استقبال خیلی خوبی از ما در مراکش شده و باید بگویم که همه ما از جو حاکم در اینجا به وجد آمده ایم.

زوج دفاعی رئال در این بازی

من 4 دفاع مرکزی دارم که به اعتقاد من بهترین های دنیا هستند. برای تک تک آنها ارزش زیادی قائلم.


برچسب ها : ,,,
10 بزرگي که ستاره نيمکت نشدند
دسته بندی : اخبار فوتبالی,ایران,,
  • بازدید : (72)
10 بزرگي که ستاره نيمکت نشدند

10 بزرگي که ستاره نيمکت نشدند


در تاريخ فوتبال کشورمان، بيش از ساير کشورهاي صاحب فوتبال قانون نانوشته «هر بازيکن بزرگي، ضرورتا مربي بزرگي نمي‌شود» مصداق يافته است.

بازیکنان بسیار بزرگی در تاریخ فوتبال ما بوده اند که یا اصلا به سمت مربیگری نرفته و یا اگر هم رفته اند، صاحب افتخار و اعتبار نشده و ناکام شده اند می‌ توان این 10 مرد را به عنوان بزرگترین ستاره هایی که مربی بزرگی نشده اند، تعریف کرد:

1. امیرمسعود برومند: یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران که او را بهترین مهاجم 45 سال اول فوتبال ایران می‌دانند، مدت کوتاهی سرپرست شاهین و پرسپولیس بود ولی هیچ وقت به سمت سرمربیگری نرفت ...

2. بیوک جدیکار: گوش چپ بزرگ فوتبال ایران که هوشی وسیع داشت و براساس تصور ذهنی آن دوران باید مربی بزرگی هم می‌ شد که نشده با این حال تمایل به ادامه فعالیت با عنوان مربی در فوتبال دهه 30 تا 50 کمتر وجود داشت.

3. همایون بهزادی: بهترین سرزن تاریخ فوتبال ما 40 سال قبل مربیگری را شروع کرد، در ابتدای کار با آوردن ستارگان جوان برای پرسپولیس خوش درخشید اما کناره گیری از پرسپولیس و بروز حوادثی در بعد از انقلاب او را کلا از مربیگری دور کند.

4. حسین کلانی: مرد با اخلاق و فوتبالیست با کلاس دهه 40 و 50 بلافاصله بعد از پایان دوران فوتبال به سمت ادامه تحصیل رفت و هیچگاه مربی بزرگی نشد یا به عبارتی نخواست مربی بزرگی شود.

برچسب ها : ,,
الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم
  • بازدید : (136)
الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم

الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم

 

ناصر الخليفي، رئيس باشگاه پاريس سنت ژرمن، معتقد است که تيمش مي تواند در ديدار مرحله يک هشتم نهايي ‏چمپيونزليگ مقابل چلسي، انتقام شکست فصل قبل را از آبي هاي لندن بگيرد.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و پاریسی ها باید در این ‏مرحله با چلسی روبرو شوند. دو تیم فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت چلسی ‏به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.‏
شاگردان مورینیو این فصل در فرم بسیار خوبی به سر می برند و در رقابت های لیگ برتر در صدر جدول قرار دارند ‏اما الخلیفی معتقد است که می توانند انتقام شکست فصل گذشته را از آنها بگیرند.‏
او به خبرنگاران گفت:" چلسی قرعه خوبی برای ماست. من کاملا مطمئن هستم. به مربی و بازیکنانم اطمینان دارم. آنها ‏به زمین می روند تا بهترین بازی پاریس سنت ژرمن را نشان بدهند. بازی فصل گذشته مقابل چلسی تجربه خوبی بود. ‏امیدوارم این فصل بازی با رضایت ما به پایان برسد."‏


برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 9