X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
خشم اهالي بوندسليگا از اظهارات اخير برايتنر
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (24)
خشم اهالي بوندسليگا از اظهارات اخير برايتنر

اظهارات پل برايتنر، ستاره سابق تيم ملي آلمان، در تحقير رقباي بايرن مونيخ، واکنش‌هايي را به دنبال داشت.

 
 پنرل برایتنر، نماینده فعلی باشگاه بایرن، کسل‌کننده بودن بوندسلیگا را تقصیر تیم‌های دیگر انداخت و گفت:" ما برای ناتوانی تیم‌های دیگر نمی‌توانیم کاری بکنیم."
امروز هوب استیونس سرمربی حال حاضر تیم اشتوتگارت که سابقه هدایت شالکه، هرتا، کلن و هامبورگ را هم در کارنامه دارد در واکنش به اظهارات برایتنر گفت:" او در این فوتبال چه می‌خواهد؟ من او را می‌شناسم. زمانی که در براون‌شوایگ توپ می‌زد، روبروی هم بازی کرده‌ایم. از آن زمان خیلی گذشته است. من در فوتبال باقی ماندم، ولی او چه؟ واقعا چه کار می‌کند؟ من که نمی‌دانم. او چطور از بیرون گود می‌تواند قضاوت کند که در تیم‌های دیگر چه می‌گذرد؟ من از بیرون گود تنها می‌توانم بگویم که بایرن مونیخ سال‌هاست در بهترین شرایط کار کرده که مهم‌ترین بخش موفقیت آنها برمی‌گردد به اولی هوینس."
البته این مربی باسابقه هلندی تنها فردی نبود که خشم خود را از گفته‌های برایتنر ابراز کرد. رئیس باشگاه کلن هم به "بیلد" گفت:" من واقعا نمی‌توانم حدس بزنم سی یا چهل سال پیش چه اتفاقی افتاده است، که یک تیم اینطور رو به جلو می‌تازد؛ طوری که کلن و بقیه تیم‌ها به گرد پایش هم نمی‌رسند. ولی هر چه هست، قطعا سادگی محض است که آن را به ناتوانی سایر تیم‌ها ربط بدهیم."
توماس آیشین مدیر وردربرمن هم گفت:" بایرنی‌ها از جایگاه خاص خود که برای به دست آوردنش به سختی کار کرده‌اند، بالاترین استفاده را می‌کنند. ولی این بدان معنا نیست که بقیه ناتوان هستند. حرفی که زده شده، بی‌احترامی است.
مدیر ورزشی بروسیا مونشن‌گلادباخ فرد دیگری بود که واکنش نشان داد:" بایرن تیم خوبی دارد که حاصل زحمات هوینس و رومنیگه است، نه برایتنر."
مربی ولفسبورگ اما در نهایت خونسردی فقط گفت:" با این وضعیتی که پیش آمده، حتما پل (برایتنر) فردا به من زنگ خواهد زد ولی فکر کنم شماره‌ام را ندارد."

برچسب ها : ,,
راي نيمار براي توپ طلا فاش شد
  • بازدید : (41)
راي نيمار براي توپ طلا فاش شد

 

راي نيمار براي توپ طلا فاش شد

 

نيمار، ستاره بارسا، فاش کرد راي خود براي انتخاب بهترين بازيکن سال 2014 جهان را فاش کرد.

نیمار به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل، می توانست در رای گیری توپ طلا شرکت کند. او که ‏خود در فهرست 23 نفره نامزدهای توپ طلا حضور داشت، در فهرست نهایی جای نگرفت.‏
او رای اول خود را به لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین داد و رای دوم او به کریس رونالدو تعلق گرفت. رای سوم ‏نیمار هم به یکی دیگر از بازیکنان آرژانتینی بارسا یعنی خاویر ماسکرانو اختصاص پیا کرد. ‏
مسی و رونالدو در کنار مانوئل نویر، جزو نامزدهای نهایی توپ طلا هستند و انتخاب آنها چندان تعجب برانگیز نبود اما ‏انتخاب ماسکرانو از سوی نیمار کمی عجیب بود. البته این هافبک آرژانتینی در سال 2014 نمایش های درخشانی ارائه ‏داد.


برچسب ها : ,,
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست
  • بازدید : (22)
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

 

پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ، معتقد است شاختار دونتسک، حريف تيمش در مرحله يک هشتم نهايي ليگ ‏قهرمانان، تنها به لوئيز آدريانو، وابسته نيست.

پپ گواردیولا امروز پس از قرعه‌کشی دور یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ در نشستی خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران بی‌شماری که در مونیخ حاضر شده بودند در رابطه با قرعه بایرن در این رقابت‌ها و همچنین بازی بوندسلیگایی بعدی تیمش مقابل فرایبورگ پاسخ داد.

دیدار با شاختار دونتسک:
بایرن مونیخ هیچ‌وقت مقابل دونتسک بازی نکرده، ولی خود من چهار پنج بار تجربه رویارویی با این تیم را دارم. آنها یکی از بهترین مربیان اروپا را در اختیار دارند. در تیمشان چندین بازیکن برزیلی بازی می‌کنند. ولی مسلما ما برای برد به میدان خواهیم رفت. سیستم آنها به این صورت است که بازیکنان جوان برزیلی را به خدمت می‌گیرند و چند سال بعد به تیم‌های دیگر اروپایی می‌فروشند. آنها خیلی ثروتمندند.


برچسب ها : ,,,,
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو

 

کري خواني جالب مسي براي آگوئرو

 

ليونل مسي، ستاره بارسا، بعد از اينکه مشخص شد تيمش بايد در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان با منچسترسيتي ‏روبرو شود، براي سرخيو آگوئرو، دوست و هم تيمي اش در تيم ملي آرژانتين کري خواند.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و بارسا و منچسترسیتی ‏مانند سال گذشته، باید در این مرحله با هم روبرو شوند. فصل گذشته بارسا توانست با عبور از سیتی، به مرحله بعد راه ‏پیدا کند و مسی اکنون منتظر رویارویی دو تیم در این فصل است.‏
او در صفحه توئیترش نوشت:" منتظر بازی مقابل سیتی در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هستم. دیدار جالبی برابر دوستم ‏سرخیو آگوئرو که همیشه در پلی استیشن شکستش می دهم، خواهد بود. حالا باید دید در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد."‏


برچسب ها : ,,,,
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد
  • بازدید : (31)
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

 

رئال مادريد همچون سال گذشته با قرعه اي آسان مواجه شد و در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف شالکه برود. در حاليکه بارسلونا بار ديگر به حريفي دشوار همچون منچستر سيتي برخورد کرده است.

 واکنش رسانه های کاتالونیا به قرعه کشی یک هشتم لیگ قهرمانان در نوع خود جالب بوده است. اسپورت و موندودپورتیوو، هر دو به قرعه آسان رئال واکنش منفی نشان داده اند و در عوض قرعه دشوار بارسلونا را نشانه بدشانسی این تیم دانسته اند.


برچسب ها : ,,
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم
  • بازدید : (51)
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

 

آرين روبن، ستاره هلندي بايرن مونيخ، از اينکه تيمش در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ با آرسنال روبرو نشد، ‏ابراز خرسندي کرد.

بایرنی ها در دو فصل گذشته، در مرحله یک هشتم نهایی با توپچی های لندن روبرو شدند و ‏علی رغم اینکه هر دو بار توانستند شاگردان ونگر را شکست بدهند اما به دردسر افتادند.‏
آنها این بار باید در این مرحله با شاختار دونتسک روبرو شوند و روبن اعلام کرد که نباید این حریف اوکراینی را دست ‏کم بگیرند.‏
او به سایت باشگاه بایرن گفت:" فکر می کنم خوب شد که این بار با حریف متفاوتی روبرو می شویم و این بار حریفان آرسنال نیست. ‏باید مراقب باشیم. آنها چند بازیکن برزیلی خوب دارند. ما حریفان مان را به دقت آنالیز می کنیم و روی کارمان تمرکز داریم. اگر ‏مراقب باشیم، می توانیم موفق شویم."‏


برچسب ها : ,,,
بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي
  • بازدید : (41)
بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي

بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي

 

بارسلونا در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف سيتي برود. شايد هواداران بارسا انتظار چنين قرعه بدي را نداشتند. سيتي فصل گذشته نيز در همين مرحله به بارسا برخورد کرده بود.

از بدشانسی بارسلونا در مواجهه دوباره با منچسرسیتی که یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ امسال است، اگر بگذریم به یک معضل بزرگ دیگر برای بارسلونا برخورد می کنیم. اینکه بارسا بازی برگشت خود در مقابل سیتی را در شرایطی برگزار خواهد کرد که سه یا چهار روز بعد از این بازی، باید ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا را مقابل رئال برگزار کند.

بازی رفت سیتی و بارسا، 22 فوریه برگزار خواهد شد در حالیکه بازی برگشت باید روز 18 مارس در نوکمپ برگزار شود.سه یا چهار روز بعد از این بازی بسیار حساس نیز بارسا باید با رئال مادرید در نوکمپ روبرو شود(21 یا 22 مارس). رئال مادرید اما بازی برگشت خود مقابل شالکه را 10 مارس یعنی یک هفته زودتر برگزار خواهد کرد و در واقع در هفته منتهی به ال کلاسیکو، هیچ دیدار میان هفته ای پیش رو ندارد و با استراحت کافی روبروی بارسا قرار می گیرد.


برچسب ها : ,,
توصيه هاي ستاره ولزي براي فوتباليستها
  • بازدید : (20)
توصيه هاي ستاره ولزي براي فوتباليستها

چگونه گرت بيل گرانترين بازيکن دنيا شد ؟

گرت بيل، هافبک ولزي باشگاه رئال مادريد مسير ترقي در فوتبال جهان را به سرعت طي کرد.

به نقل از ‏ifca‏ ، او با نمایشی درخشان در لباس تاتنهام، نظر تیم‌های بزرگ دنیا را به خود جلب ‏کرد و در نهایت با مبلغ باور نکردنی حدودا 100 میلیون دلاری راهی رئال شد. انتقالی که او را به گران‌قیمت‌ترین ‏فوتبالیست جهان تبدیل کرد‎.‎‏ نمایش او در لباس مادرید نیز درخشان بوده است. بیل این روز‌ها یکی از سریع‌ترین و بهترین ‏بازیکنان دنیاست. او درباره اینکه چطور به مهره‌ای خطرناک برای سازمان دفاعی حریف تبدیل شوید، صحبت کرده ‏است:


برچسب ها : ,,,
کرانچار: اين حرف‌ها دروغ‌هاي بزرگي هستند
دسته بندی : اخبار فوتبالی,ایران,,
  • بازدید : (12)
کرانچار: اين حرف‌ها دروغ‌هاي بزرگي هستند

کرانچار: اين حرف‌ها دروغ‌هاي بزرگي هستند

 

براي ما گفت‌وگو با زلاتکو کرانچار سرمربي سابق سپاهان براي کشف يک حقيقت صورت گرفت. اينکه آيا آقاي سرمربي همانطور که درباره اش مي‌ گويند با ما تفاوت هاي فرهنگي دارد يا نه.

کرانچار که یک مربی خوش صحبت و جنتلمن است ابتدا علاقه ای به بحث در این باره نداشت و مدام تاکید می کرد که موضوع تیم امید از نظر او به اتمام رسیده است، اما با توضیحات ما قانع شد که صحبت کند. مشروح دفاعیات کرانچار را بخوانید:

اتهام تعجب برانگیز و خنده دار

زمانی که رضا چلنگر موضوع را به من اطلاع داد، من فقط خندیدم. این یک اتهام عجیب و مضحک به کسی است که 3 سال در ایران مربیگری کرده و در نهایت به خواست خودش از آخرین باشگاهی که در آن فعالیت می‌ کرده، جدا شده است.


برچسب ها : ,
گلن هادل:من ونگر را به آرسنالي ها توصيه کردم
  • بازدید : (38)
گلن هادل:من ونگر را به آرسنالي ها توصيه کردم

گلن هادل:من ونگر را به آرسنالي ها توصيه کردم

 

گلن هادل، اسطوره باشگاه تاتنهام و سرمربي سابق تيم ملي انگليس، تاييد کرد که به در اواسط دهه 1990 به آرسن ونگر ‏کمک کرد تا هدايت آرسنال، رقيب و دشمن قديمي تاتنهام، را برعهده بگيرد و پس از آن دوران موفقيت آميز توپچي ها ‏آغاز شد.

هادل 4 سال زیر نظر آرسن ونگر در موناکو بازی کرد و با یکدیگر در سال 1988 در لیگ ‏فرانسه و در سال 1991 در جام حذفی به قهرمانی رسیدند.‏
در سال 1996 که آرسنالی ها به دنبال پیدا کردن مربی بودند، هادل که در آن زمان سرمربی تیم ملی انگلیس بود، به ‏مدیران باشگاه توصیه کرد تا آرسن ونگر را به خدمت بگیرند.‏
او به خبرنگاران گفت:" بازی کردن برای ونگر هیجان انگیز بود. من از هر ثانیه بازی زیر نظر او لذت بردم. آرسن ‏چیزهای جدید زیادی به من یاد داد؛ شیوه های تمرینی، گرم کردن و حتی شیوه سرد کردن بدن بازیکنان که او استفاده می ‏کرد، جدید بود. در همه سال هایی که من در تاتنهام بودم، ما هرگز روی سرد کردن بدن کار نکردیم. ‏
ما به شیوه قانونی، تزریق ویتامین انجام می دادیم. فیزیو تراپ تیم، میشل فرانکو، چشم من را به چیزهای زیادی باز کرد. ‏کارهای او واقعا معجزه آسا بود. می دانم هواداران تاتنهام از شنیدن این موضوع خوشحال نمی شوند اما سال ها بعد، ‏زمانی که سرمربی انگلیس بودم، دیوید دین (نایب رئیس وقت آرسنال) از من در مورد آرسن پرس و جو کرد و من تنها ‏گفتم "برو و او را به باشگاهت بیاورد. او موفق خواهد بود."‏
ونگر در دومین فصل حضورش در آرسنال قهرمان لیگ برتر شد و دو بار دیگر در سال های 2002 و 2004 هم این ‏جام را فتح کرد. او 5 قهرمانی در جام حذفی و 5 قهرمانی در کامیونیتی شیلد هم دارد.‏


برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 9