X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مورینیو: در مورد لمپارد تصمیم درست را گرفتیم
  • بازدید : (34)
مورینیو: در مورد لمپارد تصمیم درست را گرفتیم

مورینیو: در مورد لمپارد تصمیم درست را گرفتیم

خوزه مورینیو بر درستی تصمیم باشگاه اش مبنی بر تمدید نکردن قرارداد لمپارد پافشاری می کند .

لمپارد که بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی می باشد در پایان فصل پیش قراردادش به اتمام رسید و از این تیم جدا شد.

مورینیو به اسکای اسپورت گفته است :" لمپارد الان زندگی خودش را دارد و هر کاری که می کند به ما ربطی ندارد . به عنوان بازیکن آزاد از پیش ما رفت پس هر کاری که دلش می خواسته می توانسته که بکند . هیچ شکایتی نمی توانیم بکنیم . این فوتبال است .

نظر من این است که شما باید به آینده نگاه کنید . ما باید کسانی مثل فابرگاس، ماتیچ و جرمی بوگا که بازیکنان این باشگاه برای دهه آینده هستند را داشته باشیم . پروژه ما این است که برای دهه پیشرو آماده شویم .

تصمیم درست را گرفتیم . وضعیت دروگبا و تری فرق می کند . دروگبا برای کمک پیش ما آمده و تری هم در هر سنی که باشد بهترین مدافع انگلیسی می باشد . هسته های تیم باید پرورش یابند و حضور لمپارد جلوی پرورش بقیه بازیکن ها را می گرفت . "

 


برچسب ها : ,,,,
قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!
  • بازدید : (27)
قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!

قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!

 جیانی اینفانیتو، دبیرکل یوفا مثل همیشه مجریگری مراسم را به عهده دارد و مراسم را با صحبت در مورد بازی جوانمردانه آغاز کرده است. وی گفت :" غیرممکن است که بتوان پیش بینی کرد که کدام تیمها در فینال برلین مقابل هم قرار می گیرند اما می توان پیش بینی کرد که بازیهای زیبا، گلهای به یاد ماندنی و نمایش های انفرادی بی نظیری در پیش باشند."

پس از صحبت های وی کلیپی از ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی در مقر یوفا در شهر نیون پخش می شود. اتلتیکومادرید، رئال مادرید، موناکو، دورتموند، بایرن، بارسلونا ، چلسی و دورتموند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد رسیده اند و یوونتوس، بازل ، لورکوزن ، آرسنال ، من سیتی، پاریسن ژرمن، شالکه و شاختار دونتسک به این مرحله راه یافته اند. تیمهای هم ملیت در این مرحله نمی توانند مقابل هم قرار بگیرند و بازی برگشت در خانه تیمی خواهد بود که در مرحله گروهی صدرنشین شده است.

کارل هاینز ریدل ، بازیکن سابق دورتموند که قهرمان چمپیونزلیگ در سال ۱۹۹۷ شد به عنوان سفیر فینال که در برلین برگزار می شود توسط اینفانیتو به روی سن دعوت شد. ریدل گفت که باعث افتخارش است که به عنوان سفیر فینال امسال توسط یوفا برگزیده شده است.

پس از او نوبت جیورجیو مارچتی ، مدیر بخش مسابقات یوفاست تا روی سن بیاید و نحوه مسابقات و قرعه کشی را توضیح بدهد.

قرعه کشی بدین شرح است :

چلسی - پاریسن ژرمن
منچسترسیتی - بارسلونا
لورکوزن - اتلتیکو
یوونتوس - دورتموند
شالکه - رئال مادرید
شاختار دونتسک - بایرن مونیخ
آرسنال - موناکو
بازل - پورتو


برچسب ها : ,
رونالدو با دبل مقابل آلمريا
  • بازدید : (33)
رونالدو با دبل مقابل آلمريا

رکوردشکني جديد کريستيانو رونالدو


کريستيانو رونالدو با زدن دو گل به آلمريا در 10 دقيقه پاياني ديدار، تعداد گل هاي خود در لاليگا را به 25 رساند.

رونالدو حالا در لالیگا 25 گله است و این آمار را تنها پس از پشت سر گذاشتن 15 هفته به ثبت رسانده است. او در فصل 2011-2012، در پایان دور رفت لالیگا، موفق به زدن 23 گل در 19 بازی شده بود و حالا با انجام فقط 15 بازی به آمار 25 گل زده دست یافته است.

بدین ترتیب، او با رکورد گلزنی "پرودن"، بازیکن اتلتیکو مادرید در فصل 40-41 و "باتا"، بازیکن بیلبائو در فصل 30-31 برابری کرد.این دو بازیکن نیز در پایان هفته پانزدهم لالیگا، موفق به زدن 25 گل شده بودند.

رکورددار گلزنی در دور رفت لالیگا، با 28 گل زده در اختیار مسی است(فصل 2012-2013) و رونالدو می تواند با زدن 4 گل در 4 بازی باقیمانده، رکورد مسی را بشکند.


برچسب ها : ,
کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا
  • بازدید : (23)
کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا

کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا


کريس رونالدو با زدن دو گل به آلمريا، تعداد گل هاي خود در لاليگا را به عدد خيره کننده 25 رساند.آن هم پس از گذشت 15 هفته.

تنها دروازه بانی که تا بدینجا موفق به مهار ضربات رونالدو شده و در مقابل او گلی دریافت نکرده، "کامنی"، دروازه بان مالاگاست. رونالدو با زدن دو گل به آلمریا، با خیال راحت به مراکش سفر کرد تا روند گلزنی های خود را در جام جهانی باشگاه ها نیز ادامه دهد.

مسی هم شب گذشته موفق به گلزنی مقابل ختافه نشد و همچنان 12 گل با رونالدو فاصله دارد. یک نکته بسیار جالب در مقایسه رونالدو با مهاجمین بارسا در اینجاست که کریستیانو تا بدینجا از مجموع گل های مثلث مخوف بارسا(24 گل)، متشکل از مسی، نیمار و سوارز، گل های بیشتری به ثمر رسانده است. مسی تا بدینجای فصل، 13 گل و نیمار نیز 11 گل برای بارسا به ثمر رسانده اند. سوارز هم هنوز در امر گلزنی در لالیگا توفیقی نداشته است.

برچسب ها : ,,,
هديه رونالدو به رئالي ها براي لادسيما(عکس)
  • بازدید : (21)

هديه رونالدو به رئالي ها براي لادسيما(عکس)

 

کريستيانو رونالدو چند ماه پیش به هر بازيکن رئال، بخاطر لادسيما يک ساعت ويژه هديه داده است.

روی این ساعت، اسم هر بازیکن حک شده و آلوارو آربلوا امروز در اینستاگرام خود از این هدیه کریستیانو رونمایی کرد. آربلوا با انتشار این عکس نوشت:" در راه رفتن به آلمریا همراه با هدیه ویژه رونالدو."

 

 


برچسب ها : ,,,
رائول در مصاحبه با BBC
  • بازدید : (36)

 

رائول: رونالدو بهترين بازيکن تاريخ خواهد شد

 

"رائول گونزالس"، بازيکن افسانه اي رئال مادريد، امروز به تمجيد از کريستيانو رونالدو پرداخت و عنوان داشت که از رکوردشکني هاي او لذت مي برد.

رائول که هفته گذشته بصورت رسمی به تیم نیویورک کاسموس پیوست، امروز در مصاحبه با "BBC"، در مورد اوضاع فعلی رئال مادرید و نیز کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

وی گفت:"در حال حاضر رونالدو چند قدم جلوتر از سایرین است و اگر به همین روند ادامه دهد، به بهترین بازیکن همه تاریخ تبدیل خواهد شد. می دانم که مقایسه پله -  مارادونا و مسی - رونالدو همیشه وجود خواهد داشت؛ اما مشکل است که بگوییم کدامیک اول و کدامیک دوم و سوم هستند.با این حال شکی ندارم که اگر کریستیانو به همین روند خوبش ادامه دهد، به بهترین بازیکن تاریخ بدل خواهد شد.او رکورد گلزنی من در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشت و می دانم که رکورد 323 گل من در لالیگا را نیز خواهد شکست. اگر چنین شود، بسیار خوشحال خواهم شد."

رائول در ادامه به تمجید از کارلو آنچلوتی پرداخت و گفت:" آنچلوتی مربی بسیار بزرگی است و رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و او وجود دارد. همین رابطه خوب باعث شده تا رئال مادرید به 19 برد متوالی دست یابد و چنین نتایج مثبتی کسب کند."


برچسب ها : ,,,
ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم
  • بازدید : (33)
ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم

ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم


آريگو ساکي در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که زمانيکه مربي پارما بود، قصد به خدمت گرفتن کريستيانو رونالدو را داشت.

رونالدو سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست اما سرنوشت او می توانست متفاوت باشد اگر به پارمای آریگو ساکی منتقل می شد.

ساکی که هفته گذشته میهمان باشگاه رئال مادرید بود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من رونالدو را برای پارما می خواستم و به اسپورتینگ هم پیشنهادمان را دادیم. وقتی هفته گذشته به تمرین رئال رفتم، رونالدو تمرینش را متوقف کرد و به سمتم آمد. او به گرمی از من استقبال کرد. رونالدو به من گفت که می دانم که شما برای به خدمت گرفتن من برای تیم پارما اقدام کردید اما از شانس بد شما، این انتقال ممکن نشد و من به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت دادم."

ساکی در ادامه افزود که رابطه رونالدو با آنچلوتی و هم تیمی هایش، بسیار خوب و عالی بود و اینکه رونالدو شخصیتی کاملا متواضع و فروتن داشت.

برچسب ها : ,,,
کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (18)
کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند

کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند


امشب در المپيا اشتاديون شهر برلين بروسيا دورتموند با يک گل مغلوب هرتا شد تا در ادامه تيره‌روزي‌هايش خطر سقوط ‏به دسته پايين‌تر را بيش از پيش احساس کند.

یورگن کلوپ، سرمربی زردهای وست‌فالن، بعد از این دیدار گفت:" نیمه اول دقیقا برعکس آن ‏چیزی بود که ما می‌خواستیم. معلوم بود هرتا می‌خواهد چطور بازی کند، این به آن معنا است که ما باید فضاهای لازم را ‏برای آنها می‌بستیم. تا قبل از دریافت گل این کار را کردیم و موقعیت‌های بسیاری را هم از حریف گرفتیم اما خودمان ‏هدفمند جلو نمی‌رفتیم. با اینکه در مالکیت توپ خوب عمل کردیم ولی کار خاصی نتوانستیم صورت بدهیم. راهی که رفتیم ‏اشتباه بود. گلی که دریافت کردیم فشار حریف را افزایش داد. در چنین مسابقه‌ای که حریف با هرآنچه در چنته دارد جلوی ‏هر توپی را می‌گرفت، معلوم بود کار ساده‌ای پیش رو نداریم.‏
در نیمه دوم سیستم بازی را از 1-4-1-4 به 2-4-4 تغییر دادم. کمی طول کشید تا تیم خودش را با این تغییر هماهنگ ‏کرد. بعد از آن، موقعیت‌هایی به دست آوردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و یک بار دیگر شکست خوردیم.‏
در مورد رفتار هواداران بعد از بازی فقط می‌توانم بگویم که فوق‌العاده بود، فوق‌العاده! احساسم این بود که آنها می‌خواهند ‏به ما بگویند از نمایشی که دیدند راضی نیستند. این برای من کاملا قابل درک است. ما در زمین ماندیم تا آنچه را آنها ‏برای گفتن به ما داشتند بشنویم؛ ولی آنچه شنیدم حمایت بود! ما هر هفته این را می‌شنویم که تیمی بزرگ هستیم. البته این ‏تیم بزرگ مشکلاتش هم بزرگ است. میخواهم بگویم که این هواداران همه زندگی ما هستند؛ همه افتخار و اعتبار ما."‏

برچسب ها : ,,
لمپارد:رسيدن به رکورد هانري شگفت انگيز است
  • بازدید : (29)
لمپارد:رسيدن به رکورد هانري شگفت انگيز است

لمپارد:رسيدن به رکورد هانري شگفت انگيز است


فرانک لمپارد، هافبک باتجربه منچسترسيتي، رسيدن به رکورد گلزني تيري هانري در ليگ برتر و قرار گرفتن در رتبه ‏چهارم بهترين گلزنان تاريخ اين رقابت ها را شگفت انگيز توصيف کرد.

سیتی امروز توانست مقابل لسترسیتی با تک گل لمپارد به پیروزی برسد. این گل، تعداد گل های ‏لمپارد را به 175 رساند و او از اینکه توانست با رکورد یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر برابری کند، هیجان ‏زده است.‏
او به بی بی سی گفت:" من از رسیدن به این رکورد خیلی خوشحالم. فکر نمی کردم بتوانم به این رکورد برسم. برای ‏هانری احترام زیادی قائل هستم. او یکی از بهترین های تاریخ لیگ برتر است و قرار گرفتن در کنار او شگفت انگیز ‏است."‏
لمپارد همچنین تایید کرد که تیمش در دیدار مقابل لسترسیتی بهترین بازی اش را ارائه نداد اما معتقد است که شایسته ‏پیروزی بودند:" از آن بازی هایی بود که باید در آن به سه امتیاز می رسیدیم. باید آنها را شکست می دادیم. ما بهترین ‏بازی مان را ارائه ندادیم اما به سه امتیاز رسیدیم."‏

برچسب ها : ,,,
مورينيو، رکورد فرگوسن را شکست (اينفوگراف)
  • بازدید : (20)

مورينيو، رکورد فرگوسن را شکست (اينفوگراف)

 

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، با پيروزي شب گذشته تيمش مقابل هال سيتي، به رکورد 400 امتياز در رقابت هاي ليگ برتر رسيد.

 آقای خاص در حالی به این رکورد امتیازی رسید که صد و هفتاد و چهارمین بازی اش روی نیمکت آبی های لندن را تجربه می کرد. در حالی که پیش از این، سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره منچستریونایتد، با 191 بازی، به رکورد 400 امتیاز رسیده بود. اما حالا مورینیو با 17 بازی کمتر، توانست این رکورد را به نام خود کند.
مورینیو در این 174 دیدار، به 122 پیروزی دست پیدا کرد تا در 70 درصد دیدارهایش در لیگ جزیره به پیروزی رسیده باشد.
در این فهرست، بعد از مورینیو و فرگوسن، نام مربیان سرشناس دیگری مانند آرسن ونگر، رافا بنیتس، ژرار هولیه و کنی دالگلیش دیده می شود که با رکورد آقای خاص فاصله زیادی دارند. (عکس اینفوگراف در ادامه مطلب)

برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 9