X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
فان خال: پله مثل فان پرسي بازي مي کند
  • بازدید : (71)
فان خال: پله مثل فان پرسي بازي مي کند

 

فان خال: پله مثل فان پرسي بازي مي کند

 

"لوئيس فان خال"، سرمربي منچستريونايتد، امروز در يک کنفرانس خبري به تمجيد از عملکرد "گراتزيانو پله"، مهاجم ايتاليايي ساوتهمپتون پرداخت.

پله تابستان امسال با قیمت 10 میلیون یورو از فاینورد به ساوتهمپتون پیوست تا باز هم زیر نظر رونالد کومان به فوتبال بپردازد. او تاکنون عملکردی طوفانی در انگلستان داشته و 9 گل برای ساوتهمپتون به ثمر رسانده است که 6 تای آنها در لیگ برتر بوده است.

فان خال که به نوعی کاشف این مهاجم ایتالیایی است و در سال 2007 او را برای "آ زد آلکمار" هلند خریداری کرد، امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت که از عملکرد پله شگفت زده نشده است. (مابقی را در ادامه مطلب بخوانید)


برچسب ها : ,,
بيل: رونالدو شايسته دريافت توپ طلاست
  • بازدید : (78)
بيل: رونالدو شايسته دريافت توپ طلاست

بيل: رونالدو شايسته دريافت توپ طلاست


گرت بيل، ستاره ي رئال مادريد معتقد است که کريستيانو رونالدو، فوق ستاره ي سپيدپوشان با داشتن سالي "فوق‌العاده"، شايسته دريافت توپ طلاست.

ستاره ی پرتغالی موفق شد قهرمانی چمپینوزلیگ، کوپا دل ری و سوپرکاپ اروپا را به دست آورد و در فصل جاری نیز با به ثمر رساندن 29 گل در 21 بازی، بهترین گلزن به شمار می‌رود. رونالدو در کنار لیونل مسی و نویر، نامزد دریافت توپ طلاست و بیل او را شایسته ترین نامزد می‌داند.

او گفت:" رونالدو امسال فوق‌العاده بود. و شایسته ی دریافت توپ طلاست."

همچنین لیزارازو، ستاره ی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه نیز معتقد است که رونالدو فصل بهتری نسبت به مسی داشته است. او گفت:" رونالدو این فصل بهتر از مسی بود."

برچسب ها : ,,,,
مورينيو: نيوکاسل مقابل دروازه گاو پارک کرده بود!
  • بازدید : (67)

مورينيو: نيوکاسل مقابل دروازه گاو پارک کرده بود!


ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي به انتقاد از تاکتيک‌هاي دفاعي نيوکاسل پرداخت و گفت که آنها به جاي اتوبوس، يک گاو جلوي دروازه پارک کرده بودند !

چلسی اولین شکست فصل خود را مقابل نیوکاسل تجربه کرد و شاگردان مورینیو، با نتیجه 2-1 نتیجه را مقابل شاگردان آلن پاردو واگذار کردند و سرمربی پرتغالی، به انتقاد از تاکتیک‌های نیوکاسل پرداخت.

او در پاسخ به اینکه آیا در فوتبال می‌توان هر کاری انجام داد، گفت:" نه، هر کاری؟ مثلا می‌توان یک گاو را در وسط زمین گذاشت و بازی را متوقف کرد زیرا یک گاو در زمین است. نمی‌توان هر کاری در فوتبال انجام داد. باید با 10 نفر دفاع کرد ، 10 نفر را روی خط دروازه گذاشت، اتوبوس پارک کرد، ولی در فوتبال به توپ نیاز است.برای پیروزی باید هر کاری که می‌توانید انجام دهید ولی نه هر کاری. گاهی توپی در کار نبود و آنها تنها به دنبال قطع بازی تیمی بودند که سعی داشت پیروز شود."

مورینیو درباره ی عملکرد چلسی در بازی گفت:" بهتر از هر تیم دیگری بازی می‌کنیم و البته دوباره بازخواهیم گشت. ما در صدر جدول هستیم. برای افردای مثل من که مدت‌هاست در فوتبال هستند، باید برخلاف قاعده بودن را قبول کرد. اینکه به اینجا بیایید و بهتر از حریف بازی کنید و ببازید. این فوتبال است."

برچسب ها : ,,
بنزما نظر ژابي در مورد کاسياس را تاييد کرد
  • بازدید : (56)

بنزما نظر ژابي در مورد کاسياس را تاييد کرد


ژابي آلونسو ماه گذشته در اظهارنظري عجيب عنوان کرده بود که مانوئل نوير، بهترين دروازه باني است که با وي همبازي بوده و برترين در دنياست.

این در حالی است که ژابی سال ها با ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید همبازی بود.چند روز بعد از اضهارات وقتی خبرنگار "Tele foot" در مورد برنده توپ طلا از بنزما سوال پرسید، او جواب داد:" مسلما رونالدو شایسته ترین فرد برای کسب توپ طلاست. با وجود اینکه نویر بهترین دروازه بان دنیاست اما فکر نمی کنم در مقایسه با رونالدو شانسی برای تصاحب این عنوان داشته باشد."

بکار بردن لفظ بهترین دروازه بان دنیا از سوی بنزما برای توصیف نویر، دقیقا مهر تاییدی بود بر گفته ژابی آلونسو.حال باید دید واکنش کاسیاس در قبال این نظر بنزما چه خواهد بود.

برچسب ها : ,,
زارتا:وظيفه سوارز،فضاسازي براي مسي است
  • بازدید : (72)
زارتا:وظيفه سوارز،فضاسازي براي مسي است

 

زارتا:وظيفه سوارز،فضاسازي براي مسي است

 

بارسلونا به چهارمين برد متوالي خود در لاليگا دست يافت و اسپانيول را 5-1 شکست داد. مدير ورزشي اين تيم، در پايان بازي به تمجيد از عملکرد بازيکنان بارسا پرداخت.

 زوبی زارتا که معمولا در پایان هر دیدار بارسا، پاسخگوی سوالات خبرنگاران می شود، پس از اتمام دربی کاتالونیا نیز به خبرنگاران حاضر در نوکمپ گفت:

پیروزی در دربی

جریان بازی تحت کنترل ما بود. درگیرانه و جدی بازی کردیم و ریتم هماهنگی از ابتدا تا به انتها داشتیم.گل تساوی مسی در دقیقه 46، کمک کرد تا آسوده خاطر به رختکن برویم و در نیمه دوم هم کار را تمام کردیم.
 


برچسب ها : ,,,,
سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود
  • بازدید : (51)
سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود

 

سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود

 

شايعه پيوستن "لوکاس سيلوا"، هافبک ارزشمند تيم کرويزيرو به رئال مادريد، روز به روز قوت مي گيرد و پيش بيني مي شود که همين هفته، کار اين انتقال نهايي شود.

 روز گذشته "کرویزیرو"، آخرین بازی فصل خود را مقابل فلومیننزه برگزار کرد که به برتری 2-1 این تیم انجامید. کرویزیرو با داشتن لوکاس سیلوا، در این فصل نیز برای دومین بار متوالی قهرمان برزیل شد.

خبرنگار AS در برزیل، در پایان این دیدار با سیلوا مصاحبه ای ترتیب داد. سیلوا در این مصاحبه گفت:

وضعیت فعلی شما

در حال حاضر از آنچه که در زندگی ورزشی من در حال رخ دادن است، بی نهایت خوشحالم. با کرویزیرو دو بار قهرمان برزیل شدم و تاریخسازی کردیم.هنوز خیلی جوانم و از این خوشحال تر نمی توانم باشم.همه چیز خیلی سریع برای من اتفاق افتاده است و باید سپاسگزار خداوند باشم.(مابقی را در ادامه مطلب بخوانید)


برچسب ها : ,,,
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران نیم فصل 93-94 تا کنون
دسته بندی : اخبار فوتبالی,ایران,,
  • بازدید : (56)

 

                             نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 93-94  

                               برای دیدن نقل انتقالات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


برچسب ها : ,,,,
اینفوگرافی/ 200 گل رونالدو در لالیگا
  • بازدید : (109)

 کریستیانو رونالدو با هت تریک در بازی برابر سلتاویگو تعداد گل هایش را در این تیم مادریدی به عدد 200 رساند. این در حالی است که این بازیکن تنها 178 بازی برای تیمش انجام داده است.


در ادامه مطلب اینفوگرافی 200 گل رونالدو را  می‌بینید.

 

برچسب ها : ,,,
هت تریک رونالدو و مسی در شب های برد تیم هایشان
  • بازدید : (81)
هت تریک رونالدو و مسی در شب های برد تیم هایشان

رئال مادرید در برنابئو و در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر میزبان سلتاویگو بود و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.

رونالدو در این بازی موفق به هت تریک شد و در دقایق ۳۶، ۶۵ و ۸۱ دروازه حریف را باز کرد و بیست و سومین هت تریک خود را ثبت کرد تا رکورددار لالیگا شود.

این هجدهمین برد متوالی رئالی‌ها در این فصل بود و آن‌ها موفق شدند با رکورد بارسای ریکارد برابری کنند.

همچنین رونالدو با این هت تریک به رکورد23 هت‌تریک رسید و توانست 23گلش هم در این فصل رقابت های لالیگا را بزنه.

و شب بعد در داربی بارسلون بارسلونا توانست در یک بازی یک طرفه الارقم این که اسپانیول گل اول رو زد بارسلون در شب درخشش مسی توانست بازی رو برگرداند و 5بر1 به پیروزی برسه و مسی هم مثل رونالدو توانست هت تریک کنه 13 گل خودش رو در لالیگا زد و دو گل دیگر بارسا رو پیکه و پدرو زدن


برچسب ها : ,,,,
پردرآمدترین ورزشکار بریتانیا کیست؟
  • بازدید : (46)
بر اساس آمار منتشر شده در مجله معتبر فوربس، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، پردرآمدترین ورزشکار بریتانیاست.
 این بازیکن 25 ساله با درآمد سالیانه 30 میلیون یورو حتی بالاتر از لوئیز همیلتون، راننده مشهور فرمول یک قرار دارد. بیل که در سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید منتقل شد، از لحاظ مبلغ آزادسازی، گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. گفتنی است که حقوق دریافتی گرت بیل از رئال 20 میلیون یورو در سال است و او 10 میلیون یورو هم از محل اسپانسرینگ و تبلیغات درآمد دارد. لیست 5 ورزشکار پردرآمد بریتانیایی به شرح زیر است:



 گرت بیل با 30 میلیون یورو
 لوئیز همیلتون با 25 میلیون یورو
 روی مک‌لوری با 20 میلیون یورو
 وین رونی با 19 میلیون یورو
 استیون جرارد با 16 میلیون یورو


برچسب ها : ,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد